آفتاب

نماینده خرم‌آباد: مردم را در معذوریت انصراف از دریافت یارانه قرار ندهید

نماینده خرم‌آباد: مردم را در معذوریت انصراف از دریافت یارانه قرار ندهید

نماینده مردم خرم‌آباد با بیان اینکه دریافت یارانه حق مردم است،‌ گفت: به جای اینکه برای عدم دریافت یارانه فضاسازی کنیم جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ابراهیم آقامحمدی در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر فضایی ایجاد کرده‌ایم که مردم در بحث یارانه ثبت‌نام نکنند اما واقعیت این است که ما حامل‌های انرژی را گران کرده‌ایم و پول آن را نیز از مردم می‌گیریم که می‌خواهیم مقداری از این پول را به آنها برگردانیم، اما در مورد همین مساله از آنها می‌خواهیم انصراف دهند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها را ساماندهی کرد‌ه‌ایم که مردم را در معذوریت قرار دهیم و آنها را تهدید و ترغیب می‌کنیم که در یارانه‌ها ثبت‌نام نکنند. ثبت‌نام کردن حق مردم است و آنها‌یی که نیازمند هستند نباید در رودربایستی قرار بگیرند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به جای اینکه فضاسازی کنیم که مردم ثبت‌نام نکنند جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیریم. مثلا در استانداری لرستان میلیون‌ها تومان هزینه صرف تغییر دکوراسیون و خرید ماشین‌های خارجی شد که باید جلوی این قبیل مسائل را بگیریم.

وی در ادامه بحث بیکاری در لرستان را مطرح کرد و از مسئولین خواست تا به این مساله رسیدگی کنند چرا که استان لرستان نرخ اول بیکاری در کل کشور را دارد.

انتهای پیام

کد N220690

وبگردی