آفتاب

لاریجانی : ایران هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است

لاریجانی : ایران هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است

تهران-ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است، گفت: گاهی تصور می کنند با درشتگویی می توانند در عزم ملت ایران تغییر ایجاد کنند، ولی آنان حنجره های خود را خراش ندهند و عاقلانه رفتار کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی شنبه در همایش تکریم مادران و همسران شهدا که در محل سالن سیدالشهدای هفتم تیر برگزار شد، گفت: بسیاری کشورها هستند که جرات ندارند در مقابل استکبار ایستادگی کنند ولی ما این قدرت استقامت را در مردم ایران دیده ایم.

وی افزود: گاهی در هنگام مساله هسته ای آنها درشتی هایی می کنند که البته ما جنس این درشتی ها را می شناسیم، آنان ژست های توخالی زیادی دارند که نباید فریب آنها را خورد.

لاریجانی ادامه داد: دوطرف اعلام کردند می خواهیم مذاکره کنیم و ایران در این راستا هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرد، این، آنها بودند که در دوران مذاکرات حرف های کلفت می زنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنان فرهنگ ما را نمی شناسند، گفت: آنان تصور می کنند با درشتگویی می توانند تغییری در عزم ملت ایران ایجاد کنند ولی باید بپذیرند با ملت ایران و خانواده شهدا رو به رو هستند که خون استقامت در رگ های آنان جاری است.

وی ادامه داد: آنان حنجره های خود را خراش ندهند و تصور نکنند روزی می توانند بر ملت ایران تاثیر بگذارند، آنان عاقلانه رفتار کنند زیر راه ما همین است.



**سرافرازی و پیشرفت کشور مدیون تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در 34 سال گذشته آنها تلاش کردند کشور ما را با برخی سستی ها مواجه کنند اما آنچه موجب عزت ما شد جایگاه ولایت فقیه بود که هم در زمان امام خمینی (ره) و هم در زمان رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد.

*ادامه دارد*

سیام (3)**9121**م.ب / 1449
کد N219446

وبگردی