آفتاب
نائب رئیس مجلس:

ظرفیت‌های کهن فرهنگی بهترین پتانسیل برای رسیدن به قله‌های فرهنگ است

ظرفیت‌های کهن فرهنگی بهترین پتانسیل برای رسیدن به قله‌های فرهنگ است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های کهن فرهنگی بهترین پتانسیل برای رسیدن به قله‌های فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، دیدار نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز قزوین صبح امروز (شنبه) در صداوسیمای مرکز قزوین برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بر تحقق هرچه بیشتر شعار سال تاکید و از دست اندر کاران رسانه ملی خواست در این راستا تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی اقتصاد مقاومتی را از جمله اولویت‌های امروز اقتصاد برشمرد و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توجه به نگاه دانش بنیان را نخستین گام برای رسیدن به مهم معرفی کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد کارآمد و پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و کاهش فاصله طبقاتی را به همراه دارد که بایستی با تغییر نگاه مردم و مسئولان به آن دست یافت.

وی ظرفیت‌های کهن و بی‌شمار فرهنگی را بهترین پتانسیل برای رسیدن به قله‌های فرهنگ دانست و از ضعف در این حوزه انتقاد کرد و خواستار تقویت ریشه‌های فرهنگی و ارزش‌ها توسط صدا وسیما شد.

ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه با اشاره به نامگذاری سال خاطرنشان کرد: منویات مقام معظم رهبری را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد و در این راستا به دنبال طراحی برنامه‌ها با این رویکرد و با ساز و کار مناسب هستیم.

وی همچنین کارایی در کنار استفاده از حداقل منابع و جلوگیری از هدر رفت منابع و اثر بخشی را از بهترین راهکارهای مدیریتی در این حوزه عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N219410

وبگردی