آفتاب

نماینده خرم‎آباد: عدم برنامه‎ریزی منسجم در کشور، تحقق شعار سال را مشکل می‌کند‎

نماینده خرم‎آباد: عدم برنامه‎ریزی منسجم در کشور، تحقق شعار سال را مشکل می‌کند‎

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: مردم لرستان روحیه خودباوری را در خود تقویت کنند.

ایرج عبدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: اقتصاد از موضوعاتی است که مقام معظم رهبری در سال‎های اخیر بر آن تأکید فراوان داشته‎اند زیرا اقتصاد درست از راه‎های تأثیرگذاری و ارتقای جایگاه کشور در منطقه است.

وی ادامه داد: همچنین باید با ارج نهادن به ارزش‎ها، فرهنگی پویا و متعالی را در کنار اقتصاد به منصه ظهور رساند.

عبدی اضافه کرد: فرهنگ نباید بر جنبه مصرف‎گرایی صرف در اقتصاد تأکید داشته باشد؛ لازم است با اتخاذ برنامه‎ریزی‎های مناسب، هر دو مقوله هم‎سو با هم بررسی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: مجلس و دولت نیز باید با در نظر گرفتن آرمان‎های نظام، رفاه مردم و اتحاد قوا تحولی اساسی را در این باره رقم بزنند.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس پرداختن به حواشی، ایجاد چالش بین قوا، توجه به منافع فردی، رفتارهای غیرقابل قبول از مدیران و عدم برنامه‎ریزی منسجم در کشور را از مسائلی دانست که دامن زدن به آنها تحقق شعار را با مشکل مواجه خواهد ساخت و یادآور شد: باید با تأکید بر مزیت‎ها و توجه به تولید داخلی، از دانش و تجربه جهانی در زمینه‎های مختلف اقتصادی و فرهنگی بهره جست و از دام‎های دشمنان نظام برحذر بود.

وی در ادامه نگاهی به مسائل پیش روی استان داشت و گفت: لرستان، استانی است با درآمد پایین که بیکاری در آن موج می‎زند بنابراین باید با مدیریتی جهادی و تعالی و هماهنگی بخشیدن به اهداف مدیران و نمایندگان برای اقتصاد و فرهنگ استان تلاش کرد.

عبدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‎های صورت گرفته 200 میلیارد تومان قبلاً به بودجه استان افزوده شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: مردم استان نباید تنها به اقدامات دیگران متکی باشند بلکه باید با تقویت روحیه خودباوری در خود برای رفع معضلات استان گام‎هایی اساسی بردارند.

انتهای پیام

کد N219094

وبگردی