آفتاب

تاکید محسنی‌گرکانی بر اهمیت نقش رسانه در بازتاب فعالیت‌های دستگاه قضا

تاکید محسنی‌گرکانی بر اهمیت نقش رسانه در بازتاب فعالیت‌های دستگاه قضا

رئیس دیوان عالی کشور بر اهمیت نقش رسانه در بازتاب فعالیت‌های دستگاه قضایی تاکید کرد.

رئیس دیوان عالی کشور بر اهمیت نقش رسانه در بازتاب فعالیت‌های دستگاه قضایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعی از خبرنگاران حقوقی و قضایی خبرگزاری‌ها و مطبوعات امروز شنبه با آیت‌الله احمد محسنی گرکانی رئیس دیوان عالی کشور دیدار کردند.

رئیس دیوان عالی کشور در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تمامی زحمت‌کشان عرصه مطبوعات کشور در سال جدید برای آنها از خداوند تبارک و تعالی توفیقات روزافزون طلب کرد.

وی اظهار کرد: امیدوارم در سال نو شاهد فرهنگ سازی بیشتر از سال‌های گذشته باشیم و کارهای نو و جدیدی که به درد جامعه می‌خورد و مشکلی از مشکلات ملت سرافراز ایران اسلامی را حل کند، باشیم.

محسنی‌گرکانی ادامه داد: باید همیشه هدف‌تان انتشار اخبار درست و سالم باشد تا به فضل خدا خبرها و اقدامات دستگاه قضایی به نحو مطلوبی به سمع و نظر مردم عزیز برسد.

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: در همین دیوان عالی کشور سالانه هزاران پرونده مهم با ساعت‌ها وقت بررسی و مختومه می‌شود، ولی بعضاً شاهدیم صدای افرادی که در پرونده‌ها حقی نداشته‌اند به گوش مردم می‌رسد، اما صدای افراد دارای حق، خیلی انعکاس نمی‌یابد. لذا شما خبرنگاران عرصه قضا از جایگاه والائی برخوردارید و پیام رسان دستگاه قضا هستید که خبرهای این قوه را فوراً به سمع و نظر مردم می‌رسانید و به همین دلیل برای همه شما در این سال جدید آرزوی موفقیت بیشتر از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌کنم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار خبرنگاران نیز ضمن تبریک سال نو به رئیس دیوان عالی کشور و همکارانش در این مرجع قضایی، نقطه نظرات خود را درباره بهبود وضعیت اطلاع رسانی در زمینه اخبار قضایی با محسنی گرکانی در میان گذاشتند.

انتهای پیام

کد N218933

وبگردی