آفتاب

وزیر بازرگانی پاکستان: گسترش روابط تجاری با ایران اولویت کاری دولت اسلام آباد است

وزیر بازرگانی پاکستان: گسترش روابط تجاری با ایران اولویت کاری دولت اسلام آباد است

اسلام آباد - ایرنا - وزیر بازرگانی و تجارت پاکستان گفت: افزایش همکاری های تجاری و گسترش روابط اقتصادی پاکستان با جمهوری اسلامی ایران در اولویت کاری دولت اسلام آباد قرار دارد.

روزنامه اردو زبان ˈجنگˈ امروز (شنبه) نوشت: ˈخرم دستگیر خانˈ در نشست مقام های ارشد وزارت تجارت و بازرگانی پاکستان در اسلام آباد افزود :پاکستان از هیچ تلاشی برای دسترسی به بازار ایران و توسعه تعاملات اقتصادی میان دو کشور دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر تمایل دولت پاکستان بمنظور گسترش روابط تجاری با ایران خاطر نشان کرد: البته در این مسیر مسائلی نیز وجود دارد ،با این حال اسلام آباد تمام تلاش ها را در جهت رفع این مشکلات متمرکز کرده است.

خرم دستگیر خان گفت: ترکیه و هند در مقایسه با پاکستان همکاری های گسترده تر تجاری با جمهوری اسلامی ایران دارند، در عین حال وزارت بازرگانی پاکستان و نهادهای زیرمجموعه آن در حال فراهم کردن زمینه های افزایش همکاری هستند تا بتوان سطح همکاری ها با کشور همسایه و دوست ایران را توسعه داد.

ˈنواز شریفˈنخست وزیرپاکستان پیشتر از خرم دستگیر خان خواسته بود تا زمینه توسعه روابط تجاری و اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری پاکستان با جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد.

آساق**ا.ر**1095**5981
کد N218704

وبگردی