آفتاب

همایش سراسری حزب مردمسالاری تیر و آذر امسال برگزار می شود

همایش سراسری حزب مردمسالاری تیر و آذر امسال برگزار می شود

تهران - ایرنا - دبیر کل حزب مردمسالاری از برگزاری دو همایش سراسری این حزب در ماه های تیر و آذر امسال خبر داد و گفت: این همایش ها با رویکرد سیاسی و برنامه ورود اصلاح طلبان به انتخابات آینده کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «مصطفی کواکبیان» روز شنبه در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه های حزب مردمسالاری در سال 93 پرداخت و افزود: امسال همایش های فصلی، اردوهای تابستانی و کنگره های حزبی برنامه ریزی شده که از جمله آنها برگزاری همایش در 19 تیر و 5 آذر ماه است.

وی با تاکید بر این که این حزب برنامه جدی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دارد، گفت: ما به تشکیل فراکسیون حزب مردمسالاری در مجلس آینده می اندیشیم.

این نماینده ادوار مجلس از برنامه ریزی برای برگزاری هشت همایش در مناطق هشت گانه این حزب و نیز 31 همایش استانی با حضور کارشناسان در سال 93 خبر دارد.

به گفته وی، این همایش ها از اردیبهشت تا انتهای اسفند ماه سال آینده، هر هفته در دفاتر و نمایندگی های حزب مردمسالاری در کشور برگزار می شود.

کواکبیان با تاکید بر این که این حزب به دنبال ائتلاف با اصلاح طلبان است، گفت: در حال حاضر با رویکرد حزبی پیش می رویم اما با نزدیک شدن به انتخابات، ائتلاف خواهیم کرد.

خبر در حال تکمیل است

سیام(3)**7261**1058**ن.س
کد N218595

وبگردی