آفتاب
کواکبیان در نشست خبری؛

بحث درباره محوریت عارف زود است/ دولت به هیچ وجه در انتخابات مجلس دخالت نکند

بحث درباره محوریت عارف زود است/ دولت به هیچ وجه در انتخابات مجلس دخالت نکند

دبیرکل حزب مردمسالاری در تشریح برنامه های این حزب برای انتخابات مجلس گفت: به ایجاد فراکسیون حزب مردمسالاری در مجلس دهم می اندیشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردمسالاری در نشست خبری به تشریح برنامه های حزب متبوعش در سال جاری پرداخت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

دبیرکل حزب مردمسالاری درباره فعالیت های این حزب برای انتخابات مجلس دهم در سال جاری گفت:  به عنوان حزب مردمسالاری برنامه جدی برای انتخابات مجلس داریم و به فراکسیون حزب مردمسالاری در مجلس دهم می اندیشیم.

وی افزود: در مجالس 9 گانه قبلی فراکسیون ها جنبه ائتلافی و جناحی داشتند تا حزبی، ما به دنبال فراکسیون حزبی هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مجموعه دولت و اعتدالگرایان با اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس ائتلاف می کنند گفت:  پیشنهاد ما این است که دولت اصلاً در انتخابات مجلس دخالت نکند و دولت باید کار دولتی کند. احزاب طرفدار دولت می توانند وارد انتخابات شوند اما خود دولت باید برای حضور مردم در انتخابات ظرفیت سازی کند.

دبیرکل حزب مردمسالاری ادامه داد: اینکه احزاب طرفدار دولت با اصلاح طلبان ائتلاف کند باید بررسی شود و وظیفه دولت این است که انتخابات را سالم برگزار کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات مجلس فعالیت اصلاح طلبان با محوریت آقای عارف است پاسخ داد: بحث در خصوص سرلیستی حرف نپخته ای است و هنوز زود است در این مورد بحث شود. آقای عارف فعال است و در سراسر کشور فعالیت گسترده ای دارد.

ادامه دارد...

کد N218566

وبگردی