آفتاب

کواکبیان: باید یک خانه‌تکانی جدی در مجلس صورت بگیرد

کواکبیان: باید یک خانه‌تکانی جدی در مجلس صورت بگیرد

دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس دهم، گفت: فکر می‌کنم که باید یک خانه‌تکانی جدی در مجلس صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی کواکبیان طی نشستی با اعلام این خبر افزود: دوازده سال اصولگرایان در مجلس حاکم بودند اکنون بعید نیست کمی استراحت کنند و فضا را به اصلاح‌طلبان بسپارند.

دبیرکل حزب مردم سالاری همچنین در این نشست مطبوعاتی با اشاره به این‌که این تشکل سیاسی در سال 93 دو همایش برگزار خواهد کرد، گفت: همایش اول‌مان در نوزدهم تیرماه در ماه مبارک رمضان خواهد بود و همایش بعدی‌مان در پنجم آذر ماه برگزار خواهد شد و در آن همایش‌ها در مورد مباحث مختلف از جمله فضای سیاسی کشور و برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس صحبت خواهیم کرد.

کواکبیان گفت: خود ما به عنوان حزب مردم‌سالاری برنامه جدی برای انتخابات مجلس دهم داریم و به تشکیل فراکسیون حزب مردم‌سالاری در مجلس دهم می‌اندیشیم و در این زمینه هشت همایش منطقه‌ای در مناطق هشت‌گانه کشور برگزار خواهیم کرد، با حضور افرد صاحب‌نظر در مناطق مختلف کشور و همچنین 31 همایش استانی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت:‌ در ابتدا همایش منطقه‌ای برگزار خواهیم کرد و از دل آن افرادی برای برگزاری همایش استانی انتخاب می‌کنیم. این همایش‌ها تقریبا از ابتدای اردیبهشت تا انتهای اسفندماه برگزار خواهد شد و هر هفته همایش خواهیم داشت.

ادامه دارد...

کد N218526

وبگردی