آفتاب

فرمانده نیروی زمینی ارتش: می توانیم جیش العدل را در خانه شان دستگیر کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش: می توانیم جیش العدل را در خانه شان دستگیر کنیم

فارس نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری 5 رزمایش این نیرو در سال گذشته گفت: امسال نیز 4 رزمایش بزرگ دیگر را در دستور کار خواهیم داشت که برای اولین بار، رزمایش پهپادی نزاجا برگزار می‌شود.
امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش برگزار شد، گفت: مراقبت از مرزهای غرب و جنوب غرب به عهده نزاجا است که توسط دو قرارگاه انجام می شود.
او با اشاره به آموزش‌های دائمی به نیروهای یگانها گفت: در سال گذشته 43 تیپ نزاجا به انجام تمرین‌های رزمی پرداختند.
پوردستان گفت: سال گذشته 5 رزمایش انجام دادیم که امسال نیز 4 رزمایش بزرگ دیگر را در دستور کار خواهیم داشت که برای اولین بار رزمایش پهپادی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود و رزمایش سایبری هم خواهیم داشت.
او گفت: 2 رزمایش نیز به صورت مشترک با سپاه پاسداران در جنوب غرب و جنوب شرق کشور برگزار می‌شود.
پوردستان گفت: امسال از جدیدترین سلاح نزاجا با نام «محرم» رونمایی می شود که یک سلاح 6 لول با نواحت تیر بالا و کالیبر 50 خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص رژه 29 فروردین نیز گفت: رژه امسال با حضور رییس جمهور و با انجام رژه جنگنده‌های نیروی هوایی برگزار می‌شود که علاوه بر آن، رژه شناورهای ارتش در دریای عمان را نیز داریم.
امیر پوردستان همچنین با اشاره به موضوع گروگانگیری 5 مرزبان در ماههای اخیر گفت: بعد از این ماجرا، ستاد کل نیروهای مسلح تمهیداتی پیش بینی کرد تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.
او در عین حال گفت: ما این آمادگی را داریم که در صورت دستور مسئولین و ملاحظات سیاسی، گروهک تروریستی جیش العدل را در خانه شان دستگیر و به هلاکت برسانیم.
او با بیان اینکه به دنبال گرفتن مجوز از ستاد کل برای افزایش برد موشک هایمان هستیم، گفت: موشکهای ویژه زمین به زمین هم در نظر گرفته شده که در صورت تصویب به بدنه ملحق می‌شود.
پوردستان گفت: پروژه مشترکی با ستاد کل و نیروی هوافضای سپاه برای افزایش برد موشک هایمان داریم.

 

4523

 

کد N218372

وبگردی