آفتاب

توصیه‌های آیت‌الله موسوی‌اردبیلی به دانشجویان حزب اسلامی کار

توصیه‌های آیت‌الله موسوی‌اردبیلی به دانشجویان حزب اسلامی کار

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی گفت: دین ورزی در حوزه اسلام هم از عقلانیت لازم برخوردار است و هم از استحکام کافی.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار دانشجویان سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با بیان آیه‌ای از قرآن اظهار کرد: خداوند بشارت می‌دهد به انسان‌هایی که در میان اقوال و روش‌های مختلف، روش و قولی را انتخاب کنند که از استحکام و عقلانیت بیشتری برخوردار باشد و اگر انسان چنین روشی را پیشه خود کند در هر برهه و زمانی به توفیقات زیادی دست پیدا می‌کند. لذا در این دنیا که اساس آن بر تحول و تغییر هست، انسان باید این محور را مدنظر قرار دهد و هیچ گاه آن را فراموش نکند.

وی در ادامه خطاب به مسئولان سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار گفت: شما که بحمدالله هم دغدغه اجتماعی دارید و هم دغدغه دینی و از طرفی پسوند دینی را برای تشکیلات خود به همراه دارید، بدانید دین ورزی در حوزه اسلام هم از عقلانیت لازم برخوردار است و هم از استحکام کافی؛ بنابراین در فعالیت‌های خودتان، خدا و آموزه‌های دینی را مدنظر قرار دهید و تحت تأثیر القائات جانبی قرار نگیرد.

این مرجع تقلید افزود: البته باید مواظب باشید دین را آن گونه که هست فرا بگیرد و با آن آشنا شوید و به کار ببندید نه این که هر حرف و فریادی را ولو به نام دین زده شود به منزله دین تلقی کنید. لذا باید تکیه شما بر قرآن و نهج البلاغه و گفتار و سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) باشد و آن را محور حرکت‌های دینی خود قرار دهید. که در این صورت هم راستی و درستی و هم عقلانیت را به همراه خود دارید و هم از کجی‌ها و دروغ‌ها فاصله گرفته‌اید.

وی در پایان با تشکر از انسجام و فعالیت‌های جوانان حاضر و اراده قوی آن‌ها توفیقات بیشتر حاضران را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N218027

وبگردی