آفتاب

تحقق شعار سال کشور را بیمه می‌کند

تحقق شعار سال کشور را بیمه می‌کند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مدیریت جهادی و مشارکت فعال مردم رمز دستیابی به فرهنگ ناب اسلامی و اقتصاد پویا در جامعه است که تحقق آن کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مدیریت جهادی و مشارکت فعال مردم رمز دستیابی به فرهنگ ناب اسلامی و اقتصاد پویا در جامعه است که تحقق آن کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

«عمران علی‌محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه و مدبرانه موقعیت‌های حساس کشور را شناسایی و برای درمان آنها نسخه‌ها و مدل‌های شفابخش اسلامی معرفی می‌کنند و فرهنگ و اقتصاد دو مقوله جدا ناپذیر و مکمل یکدیگر بوده که بی شک پویایی فرهنگ اسلامی و اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی و مشارکت فعال مردم رمز دستیابی به فرهنگ ناب اسلامی و اقتصاد پویا در جامعه امروزی است افزود: در این برهه زمانی که هجمه‌های فرهنگی و فشارهای اقصادی از طرف زیاده خواهان و دشمنان انقلاب بر کشور تحمیل شده،تنها راه برون رفت از این شرایط عملیاتی ساختن نقشه کلان راه کشور است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

نماینده شهرستان‌های ایلام، ایوان، مهران، سیروان، ملکشاهی و چرداول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدل اقتصادی که رهبری ابلاغ کردند یک مدل تمام اسلامی است، و در هر شرایطی موجب شکوفایی و تثبیت اقتصادی کشور خواهد شد و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و پیاده کردن فرهنگ ناب اسلامی، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمن واکسینه خواهد ساخت .

علی‌محمدی ادامه داد: اقتصادی که بر پایه فرهنگ بنا نباشد اقتصاد آسیب‌پذیر خواهد بود و بر پایه فرهنگ است که می‌توان به اقتصاد مقاومتی و پویا دست یافت و اقتصاد مقاومتی یک الگوی علمی متناسب با نیازهای کشور است که نسخه درمان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی درون‌زا بودن و تکیه بر ظرفیت‌ها و امکانات داخلی در عین برونگرایی و تعامل صحیح با اقتصاد دیگر کشورها را از جمله رمزهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: رمز دیگر دستیابی به نسخه شفا بخش اقتصاد کشور مشارکت بیشتر مردم در امراقتصاد کشوربوده و دولت باید به مردم اعتماد کند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به نقش مهم مردم در فرهنگ اشاره و گفت: دستیابی به اهداف اقتصادی و فرهنگی با مشارکت مردم و مدیریت جهادی کاملا دست یافتنی خواهد بوده و باید شرایطی فراهم کرد تا مردم در این عرصه‌ها نقش آفرینی کنند.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه در هر مقطعی از زمان که مدیریت جهادی نقش داشته است توانسته‌ایم به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یابیم، افزود: با مدیریت جهادی بود که در 8 سال جنگ در دوران دفاع مقدس به پیروزی دست یافتیم و در عرصه‌های مختلف از جمله دستیبابی به انرژی هسته‌ای و همه پیشرفت‌هایی که طی سالیان اخیر داشته‌ایم ناشی از روحیه و مدیریت جهادی بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه همه مسئولان موظفند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری با حفظ وحدت و یکپارچگی، برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی تهیه کنند و نمایندگان ملت باید در مجلس شورای اسلامی نیز تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند، خاطرنشان کرد: در استان نیز راه‌اندازی کارگروه اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به اهداف اقتصادی ضرورت دارد.

انتهای پیام

کد N217730

وبگردی