آفتاب

محکومیت عامل قاچاق مانیتورهای خارجی در کرمانشاه

محکومیت عامل قاچاق مانیتورهای خارجی در کرمانشاه

تعزیرات حکومتی عامل قاچاق مانیتورهای خارجی در کرمانشاه را تعزیر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در جریان یک مورد بازرسی در استان کرمانشاه، تعداد 27 دستگاه مانیتور قاچاق، کشف و پس از انجام مراحل قانونی، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

پس از بررسی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز تشخیص داده شد و عامل تخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 310 میلیون ریال در حق صندوق دولت و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

واحدهای صنفی متخلف در یزد تعزیر شدند

همچنین در پی اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد مبنی بر عرضه کالاهای قاچاق، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و اخذ وجوه اضافی توسط تعدادی واحد صنفی، پرونده‌هایی در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شدند.

پس از بررسی پرونده‌ها در شعب تعزیرات حکومتی استان، تخلفات محرز تشخیص داده شد و مطابق قانون، عوامل تخلف به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

محکومیت عامل قاچاق خشکبار در آذربایجان غربی

بعلاوه در جریان یک مورد بازرسی در استان آذربایجان غربی، مقادیر قابل توجهی خشکبار قاچاق، کشف و پس از انجام مراحل قانونی، پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

پس از بررسی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز تشخیص داده شد و عامل تخلف به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 190 میلیون ریال و ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

انتهای پیام

کد N217693

وبگردی