آفتاب

کمیسیون آموزش گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را بررسی می‌کند

کمیسیون آموزش گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را بررسی می‌کند

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات می‌روند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی را مورد بررسی قرار می‌گیرد همچین حمید میرزاده برای ارائه برنامه‌های دانشگاه آزاد میزبان اعضای این کمیسیون است.

رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوالات حسین فتاحی نماینده شهربابک، علی ایرانپور نماینده مبارکه و ناصری عاشوری نماینده فومن در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور می‌یابد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات با دعوت از علی فانی، وزیر آموزش و پرورش خواستار پاسخ وی به سوالات ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و امیر خجسته نماینده همدان شده است.

طرح الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی در کمیسیون مذکور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طی هفته آینده اعضای کارگروه آموزش عالی و آموزش پزشکی از مراکز دانشگاهی بازدید می‌کنند همچنین جلسه کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی درباره اولویت‌های کاری سال جدید و ادامه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی در این هفته تشکیل جلسه می‌دهند.

انتهای پیام

کد N215841

وبگردی