آفتاب

نعمت‌زاده، ربیعی، رحمانی‌فضلی و واعظی در کمیسیون صنایع و معادن

نعمت‌زاده، ربیعی، رحمانی‌فضلی و واعظی در کمیسیون صنایع و معادن

ایسنا نوشت:

وزرای صنعت، معدن و تجارت، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌روند.

 محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت پاسخگوی سوالات امیر خجسته نماینده همدان و فامنین، عوض حیدرپور نماینده شهرضا و دهاقان، یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، محمد فیروزی نماینده نطنز، بادرود و قمصر، ابراهیم کارخانه نماینده همدان و فامنین و جلیل جعفری‌بنه‌خلخال نماینده خلخال و کوثر است.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخ به سؤال مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و چایپاره در کمیسیون مذکور حضور می‌یابد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمود واعظی وزرای کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سؤال سیدعبدالکریم هاشمی‌ نماینده میناب، رودان و جاسک و احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت و جلیل جعفری‌بنه‌خلخال نماینده خلخال و کوثر به کمیسیون صنایع و معادن می‌روند.

همچنین دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی درباره برنامه‌های شورای‌عالی و مرکز ملی فضای مجازی به کمیسیون صنایع و معادن گزارش می‌دهند.

گزارش کارشناسی هیأت تحقیق و تفحص از پیش‌نویس تفحص از صنعت فولاد کشور، ادامه بحث و بررسی پیرامون تحقق راهکارهای اجرائی نمودن اقتصاد مقاومتی، طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات صنعتی و علائم تجاری) از دیگر دستورات کاری این کمیسیون است.

4545

کد N215838

وبگردی