آفتاب

كارگروه بررسی مشكلات صنعت شیر كشور در کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود

كارگروه بررسی مشكلات صنعت شیر كشور در کمیسیون اقتصادی تشکیل می‌شود

نشست با مسؤولین ذی‌ربط در ارتباط با بررسی مسائل و مشكلات كالاهای اساسی در كشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه است.

بازدید از تواناییهای اقتصادی در استان اصفهان و استماع گزارشات مسؤولین ذی‌ربط استان  و تشكیل كارگروه بررسی مشكلات صنعت شیر كشور از اقدامات کمیسیون اقتصادی در هفته آینده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز یكشنبه اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی مجلس درخصوص لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 1366 و اصلاحات بعدی آن را در دستور کار دارند.

روز دوشنبه نیز راهكارهای لازم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی با مسؤولین گمرك جمهوری اسلامی ایران بررسی می‌شود.

همچنین نشست با مسؤولین ذی‌ربط در ارتباط با بررسی مسائل و مشكلات كالاهای اساسی در كشور از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه است.

 اعضای کمیسیون اقتصادی همچنین روز سه شنبه به ادامه بررسی بندهای ارجاعی از صحن علنی در ارتباط با لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مصوب 1366 و اصلاحات بعدی آن  می‌پردازند.

 

بازدید از تواناییهای اقتصادی در استان اصفهان و استماع گزارشات مسؤولین ذی‌ربط استان  و تشكیل كارگروه بررسی مشكلات صنعت شیر كشور از دیگر اقدامات کمیسیون اقتصادی در هفته آینده است.

کد N215586

وبگردی