آفتاب
مدیرکل زندان‌های کرمانشاه:

ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه‌های سازمان زندانهاست

ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه‌های سازمان زندانهاست

مدیرکل زندان‌های کرمانشاه در مراسم روز جهانی بهداشت گفت: ارتقاء فرهنگ و بهداشت راهبرد اصلی برنامه‌های سازمان زندان‌ها در سال جدید است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، همزمان با روز جهانی بهداشت در مراسمی ضمن تقدیر از فعالان حوزه بهداشت و درمان زندان‌های کرمانشاه، ارتقاء فرهنگ و بهداشت به عنوان اولویت اصلی برنامه‌های سازمان زندان‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه با برشمردن اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندان‌ها ارتقاء سطح سلامت مددجویان را مهم توصیف کرد.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی دست‌اندرکاران در حوزه‌های مختلف را خواستار شد.

وی با اشاره به اولویت برنامه‌های اجرایی سازمانی در سال جدید، نکات مورد تاکید رئیس سازمان زندان‌ها پیرامون ارتقای سطح فرهنگ و بهداشت را تشریح کرد.

در این دیدار دکتر امیر پاشاروش رئیس اداره بهداشت و درمان اداره کل زندان‌های استان با تاکید بر استمرار تلاش‌های کارکنان، تصریح کرد: توجه مسئولان زندان های استان به توسعه بهداشت و درمان زندانیان همچنین حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های بخش سلامت عامل مهمی بر اثربخشی و کارآمدی فرآیندهای انجام کار و تقویت روحیه خدمتی کارکنان است.

انتهای پیام

کد N215316

وبگردی