آفتاب
توفیقی در جمع خبرنگاران:

پرونده دانشجویان ستاره‌دار پشت پرده‌ای ندارد

پرونده دانشجویان ستاره‌دار پشت پرده‌ای ندارد

قائم مقام وزیر علوم گفت: پشت پرده ای در خصوص پرونده دانشجویان ستاره دار وجود ندارد و نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر قانع شدند.

به گزارش خبرنگار مهر جعفرتوفیقی قائم وزیر علوم در حاشیه مراسم ختم دکتر صادقی پدر همسر سیدمحمد خاتمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا شما پشت پرده دانشجویان ستاره دار هستید گفت: بحث پشت پرده ای وجود ندارد. زمانی که من مسئولیت وزارت علوم را برعهده داشتم عده ای از دانشجویان و کارمندانی که فکر می کردند حقشان ضایع شده است دستور دادم به درخواستشان رسیدگی شود.

وی گفت: تعدادی از آنها دانشجوی ستاره دار بودند اما دلایل کافی برای محرومیت آنها وجود نداشت و با همکاری وزارت اطلاعات به درخواست آنها رسیدگی کردیم و آنهایی که موردی نداشتند به تحصیل بازگشتند.

توفیقی ادامه داد: اگر به اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس دقت کنید از توضیحات وزیر علوم قانع شدند و پرونده دانشجویان ستاره دار را در اختیار نمایندگانی که مایل بودند قرار دادند و نمایندگان از توضیحات وزیر قانع شدند.

به گزارش مهر در مراسم ختم پدر همسر محمد خاتمی رسول منتجب نیا، جعفر توفیقی ، مصطفی معین، محمدرضا خاتمی، محمد علی ابطحی و تعداد دیگری از مسئولان سیاسی کشور حضور دارند.

 

کد N214839

وبگردی