آفتاب
اخبار امنیتی عراق/

دفتر ابراهیم الجعفری هدف قرار گرفت/37 کشته و زخمی در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در واسط

دفتر ابراهیم الجعفری هدف قرار گرفت/37 کشته و زخمی در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در واسط

کشته و زخمی شدن شماری در انفجار خودروهای بمبگذاری شده در استان بغداد و هدف قرار گرفتن دفتر جریان اصلاح وابسته به ابراهیم الجعفری از مهمترین اخبار امنیتی عراق به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النهرین، یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار کاظمین که صبح امروز رخ داد سه نفر کشته و یازده تن دیگر زخمی شدند.

بر اثر حمله افراد مسلح به منطقه ای در ابوغریب دو نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در میدان55 شهرک صدر در شرق بغداد ده نفر زخمی شدند.

بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی بازاری در منطقه الشعب در شمال شرق بغداد دو نفر کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند. همچنین انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی الباویه در منطقه الرشاد در شرق بغداد یک نفر کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.

در منطقه اللطیفیه در جنوب بغداد ارتش عراق طی عملیاتی تعدادی از سرکرده های گروه های تروریستی را به هلاکت رساند.

یک منبع وابسته به پلیس استان واسط بیان کرد: بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در النعمانیه و نیز انفجار خودرو بمبگذاری شده در خیابان سیزدهم شماری کشته و زخمی شدند.

در شهرک صدر نیروهای امنیتی عراقی یک انبار مهمات کشف و ضبط شد.

در دومین انفجار خودرو بمبگذاری شده در النعمانیه در شمال کوت دفتر جریان اصلاح به رهبری ابراهیم الجعفری هدف قرار گرفت.بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در منطقه الحفریه در شمال کوت تعدادی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع بیمارستانی در استان واسط اعلام کردند: بیمارستانهای النعمانیه،العزیزیه،الصویره پنج جسد و 32 مجروح را که بر اثر انفجار چهار خودرو بمبگذاری شده در النعمانیه،الحفریه و العزیزیه کشته و زخمی شده اند پذیرش کرده اند.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان دیالی اعلام کرد: ارتش عراق طی عملیاتی ابوکرم التونسی را در روستای انجانه در شمال بعقوبه به هلاکت رساند.

بر اثر انفجار دو خودرو بمبگذاری شده در خیابان السعدون در منطقه باب الشرقی در بغداد 9 نفر زخمی شدند.

یک منبع وابسته به پلیس استان صلاح الدین طی عملیاتی در مرکز و شمال تکریت هفت مظنون تروریستی را بازداشت کرد.

بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی بازاری در منطقه المعامل در شرق بغداد دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند

کد N214813

وبگردی