آفتاب

یونسی:دیدار با اقلیت‌های مذهبی از اهداف مهم رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان است

یونسی:دیدار با اقلیت‌های مذهبی از اهداف مهم رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان است

دستیار ارشد رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها در واکنش به آزادی مرزبانان ایرانی و نقش مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در این مساله گفت: در این ارتباط خیلی از شخصیت‌ها و ارگان‌ها تلاش کردند و مولوی عبدالحمید نیز یکی از کسانی بود که در این ارتباط تلاش کرد و باید از او تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین یونسی در حاشیه مراسم ختم پدر همسر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در پاسخ به این سوال که آقای روحانی با آقای مولوی عبدالحمید تماسی داشته است، گفت: خبری در این مورد ندارم، ولی استاندار سیستان و بلوچستان با آقای مولوی عبدالحمید در تماس بوده و استاندار نیز نماینده آقای رییس جمهور محسوب می‌شوند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا رییس جمهور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان با اقلیت‌های مذهبی در این استان دیدار خواهد کرد، گفت: یکی از اهداف مهم رییس جمهور برای سفر به سیستان و بلوچستان، دیدار با آنهاست.

یونسی در واکنش به نامه تعدادی از نمایندگان ادوار در انتقاد از عملکرد وی نیز یادآورشد: این نامه دروغ و کار برخی از رسانه‌هاست که کارشان انتشار دروغ است.

انتهای پیام

کد N214721

وبگردی