آفتاب
زمانی برای گشایش دروازه‌ جهنم؛

گروههای مسلح از کدام عملیات ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی می‌گریزند

گروههای مسلح از کدام عملیات ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی می‌گریزند

منابع امنیتی در سوریه اعلام کردند: عملیات "دروازه جهنم" که اخیرا توسط ارتش سوریه در غوطه شرقی آغاز شده است، موجب فرار صدها عضو گروههای تروریستی شده است که اکثر آنها در کمین های اطراف این منطقه نیز به هلاکت رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دام پرس، طی دو ماه اخیر اعضای گروههای تروریستی در پنج کمین مختلف ارتش سوریه در اطراف منطقه غوطه شرقی گرفتار شده و هر بار دهها نفر از آنها به هلاکت رسیده اند.

اما علت فرار و گریختن اعضای گروههای تروریستی از غوطه شرقی که زمانی آن را به مخفیگاه امنی برای خود تبیدل کرده بودند، چیست؟

بنابر اعلام منابع موثق امنیتی، ارتش سوریه اخیرا عملیات جدیدی را با عنوان "دروازه جهنم" در غوطه شرقی آغاز کرده است که باعث فراری دادن گسترده تروریستها از این منطقه شده است.

در آخرین عملیات ارتش سوریه در منطقه الضمیر که در اطراف غوطه شرقی قرار دارد، نیروهای امنیتی در هنگام عبور یک گروه 50 نفره از تروریستها به سوی آنها تیراندازی کرده و 25 نفر را به هلاکت رساندند.

در این عملیات 25 عضو دیگر گروههای تروریستی زخمی شده و به اسارت ارتش درآمدند.

بنابر اعلام منابع امنیتی، طی دو ماه اخیر بیش از 340 عضو گروههای مسلح در هنگام فرار از غوطه شرقی و یا در اطراف این منطقه کشته شده اند و شماری دیگری از آنها نیز زخمی شده اند.

ارتش سوریه عملیات دروازه جهنم را با هدف سرکوب گروههای تروریستی به ویژه جبهه النصره در تمام محله های غوطه شرقی آغاز کرده است و طی روزهای آتی نیز دامنه آن را گسترده تر می کند.

کد N213951

وبگردی