آفتاب
دریادار فدوی:

لازمه صیانت از انقلاب اسلامی،کار و مدیریت جهادی است

لازمه صیانت از انقلاب اسلامی،کار و مدیریت جهادی است

واکنش طبیعی یک ملت بزرگ با یک آرمان دینی و الهی در برابر جلوه های رنگارنگ دسیسه های دشمنانش قطعا واکنشی از جنس ایستادگی خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: لازمه صیانت از انقلاب اسلامی به عنوان امانتی الهی، کار و مدیریت جهادی در پرتو دانش و بصیرت است.

به گزارش ایلنا، سردار دریادار پاسدار علی در مراسم اولین صبحگاه مشترک فرماندهان و رزمندگان ستاد نیروی دریایی سپاه در سال جاری با بیان این که برای استقرار و تحکیم نظام مقدس اسلامی، راه زیادی را طی کرده و توفیقات زیادی به دست آورده ایم، گفت: علیرغم این، ما در بخش های مختلف هنوز کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم.

دریادار فدوی در ادامه خاطر نشان کرد: ما انقلاب اسلامی و آرمان های برخاسته از آن را عامل نجات بشریت از گمراهی و فلاکت می دانیم و این انگیزه آن قدر اهمیت و ارزش دارد که تا پای جان برای تحقق آن بایستیم. ما باور داریم که دلیل هجمه سنگین دشمنان علیه این انقلاب از آغاز پیروزی آن تا کنون، در معرض خطر قرار دادن منافع غارتگران، متجاوزان، زیاده خواهان و سلطه گران جهانی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین گفت: در قاموس دشمنان انقلاب اسلامی، عدالت و حقوق بشر در جایی عدالت و حقوق بشر است که منطبق بر منافع کمپانی داران و سلطه جویان و جریان صهیونیسم بین الملل باشد.بر این اساس و به دلیل ماهیت متعارض انقلاب با منافع آنان، هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنی دشمنان نه تنها کم تر نشده، بلکه ابعاد تازه تری به خود گرفته است.

فدوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: واکنش طبیعی یک ملت بزرگ با یک آرمان دینی و الهی در برابر جلوه های رنگارنگ دسیسه های دشمنانش قطعا واکنشی از جنس ایستادگی خواهد بود.

وی افزود: ما باور داریم که اگر مجال تحقق آرمان های انقلاب و درک جهانی پیام آن فراهم شود و به فعلیت برسد، چیزی جز رحمت و رستگاری که رسولان الهی از آدم تا خاتم وعده آن را داده اند، در پی نخواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با اشاره به اینکه سمت و سوی تلاش ما، فراهم کردن بستر تحقق اصول و مبانی انقلاب اسلامی و مقابله با دشمنی ها و موانع تحقق این هدف است اظهار کرد:در چنین شرایطی باید به گونه ای متفاوت کار و فعالیت کرد تا علاوه بر مقابله با ابعاد گوناگون دشمنی ها، در موقعیت بهتری نسبت به قبل قرار گیریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار امیدواری کرد که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و تأسی از پاسداران پرتلاشی که سر در راه خدا نهادند تا تکلیف خود را به سرانجام برسانند، ما نیز تکالیف خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی به نحوه شایسته ای به سرانجام برسانیم.

وی لازمه توفیق در انجام تکلیف را عنایت و لطف خدا و یاری جستن از امدادهای او عنوان کرد و افزود: هنگامی که همه تلاش و توان خود را خالصانه به میدان آوردیم و تمام وسع خود را بکار گرفتیم، آن وقت توکل به خدا و امداد و عنایت او کار را به سرانجام و نتیجه نهایی آن خواهد رساند.

دریادار فدوی در ادامه ضرورت کار مؤمنانه، کار پرشور و نشاط و اعتماد کامل به وعده های الهی و راضی بودن نسبت به آنچه خدای متعال پس از انجام تکلیف به عنوان نتیجه رقم خواهد زد، را یادآور شد و گفت: مسلما اگر ما به انجام تکالیف خود که خدای متعال مشخص کرده است ادامه دهیم، شاهد استمرار امداد الهی به طور مضاعف برای انقلاب اسلامی و تک تک خودمان خواهیم بود.

وی در پایان تأکید کرد: بی تردید سنت های الهی مددکار کسانی خواهد بود که خالصانه همه توان خود را در راه کسب خشنودی او به کار می گیرند و شروط این برخورداری و بهره مندی را به شایستگی مورد توجه قرار می دهند.

کد N213470

وبگردی