آفتاب

نخست‌وزیر کره جنوبی به پاکستان می‌رود

نخست‌وزیر کره جنوبی به پاکستان می‌رود

نخست‌وزیر کره‌جنوبی به دعوت همتای پاکستانی خود به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد: چونگ هونگ‌ون، نخست‌وزیر کره جنوبی قرار است سفری را به پاکستان در سیزدهم تا شانزدهم آوریل داشته باشد.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، این نخستین باری است که نخست‌وزیر کره جنوبی از زمان آغاز روابط دیپلماتیک دو کشور در سال 1983 تاکنون به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

وزارت امور خارجه پاکستان همچنین اعلام کرد: این سفر فرصت‌هایی را در اختیار دو کشور برای تبادل نظر در خصوص موضوعات مشترک دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم می‌آورد.

نخست‌وزیر کره جنوبی در جریان این سفر مهمان ویژه نشست انجمن همکاری سرمایه‌گذاری پاکستان کره خواهد بود که قرار است چهاردهم آوریل در اسلام‌آباد برگزار شود.

هونگ‌ون همچنین دیدارهایی را با رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر پاکستان خواهد داشت که محوریت آن، رایزنی درباره راهکارهای تحکیم همکاری‌های فی‌ ما بین در زمینه‌های مختلف به ویژه توسعه روابط تجاری و سرمایه‌گذاری است.

وزارت امور خارجه پاکستان سفر نخست‌وزیر کره جنوبی به اسلام‌آباد را حائز اهمیت دانسته و اعلام کرد که این سفر می‌تواند تاثیری قابل توجه در روابط دوستانه موجود میان دو کشور داشته باشد.

انتهای پیام

کد N212864

وبگردی