آفتاب

امام جمعه موقت اهواز: غرب از ترویج شیعه در جهان هراس دارد

امام جمعه موقت اهواز: غرب از ترویج شیعه در جهان هراس دارد

اهواز- ایرنا- امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه غرب از ترویج شیعه در جهان هراس دارد, گفت: امروزه در مناسبت های گوناگون , منابر اسلامی در کشورهای اروپایی برپا می شود و همین نفوذ آنها را به وحشت انداخته است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈمیراحمدرضا حاجتی ˈ روز سه شنبه در تجمع طلاب و روحانیون اهوازی که در محکومیت دخالت بی سابقه پارلمان اروپا در امور داخلی کشور در مسجد اعظم این شهر برگزار شد، افزود: غربی ها در قطعنامه ای 23 بندی ، ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده اند و مثال های حقوق بشر برای آنان نبود آزادی همجنس بازان است.

امام جمعه موقت اهواز به دسیسه های استکبار جهانی در جهت تقسیم کردن غرب آسیا به 50 کشور اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،برنامه های غرب آشفته شد.

امام جمعه موقت اهواز به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ˈدشمن گستاخ تر و لحن سخنانش بی ادبانه شده است ˈاشاره کرد و گفت: عده ای استقلال کشور را به سخره گرفته اند و آن را باور ندارند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مردم و مسوولان هرگز نباید فریب سخنان چرب و شیرین دشمن را بخورند اظهار کرد: ما ذره ای از مواضع حق طلبانه خود عقب نشینی نخواهیم کرد و پشت سر رهبری از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع خواهیم داد.

ک/2 /642 /646 ** 1917
کد N212721

وبگردی