آفتاب

مولانا عبدالحمید: تقریبا موضوع به خاک سپردن دانایی‌فر تایید شده/ همه اقدامات با هماهنگی مسئولین بود

مولانا عبدالحمید: تقریبا موضوع به خاک سپردن دانایی‌فر تایید شده/ همه اقدامات با هماهنگی مسئولین بود

ایسنا نوشت:

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: تقریبا موضوع خاکسپاری جمشید دانایی‌فر تایید شده است.

شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر این‌که گروهک تروریستی جیش‌العدل پیکر دانایی‌فر را در مناطق کوهستانی بلوچستان پاکستان دفن کرده است، گفت: تقریبا این موضوع تایید شده است؛ چراکه افرادی که برای مذاکره رفته بودند و اسرا را آوردند، به چنین نتیجه‌ای رسیده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال این هستید که برای بازگشت پیکر دانایی‌فر اقدامی انجام دهید گفت: امکانش هست، می‌توان بحث پیکر او را پیگیری کرد.

وی در واکنش به برخی اخبار دیگر مبنی بر اینکه داماد امام جمعه زاهدان در جریان موضوع آزادی سربازان فوت کرده است، اظهار داشت: ایشان جزو مذاکره‌کنندگان نبودند و پیش از این به دلیل حادثه طبیعی وفات کرده‌اند.

امام جمعه زاهدان در ادامه با بیان این‌که نجات مسلمانان در گرو وجود وحدت میان آن‌هاست، اظهار کرد: ما افراد امت واحده هستیم و مسلمانان با هر گرایشی که دارند، باید به اشتراکات خود تاسی بجویند و از اختلافات پرهیز کنند.

شیخ مولانا عبدالحمید همچنین اظهار کرد: در قضیه سربازان هرکس می‌بایست هرکاری از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد و آن‌چه من انجام دادم وظیفه شرعی و ملی بوده است و برای انجام این وظیفه نباید منتظر تشکر بود؛ چنان‌چه من هم انتظار تشکر ندارم و از ظرفیتی که موجود بود استفاده کردم.

وی همچنین تصریح کرد: در این قضیه هر اقدامی که انجام شد، با همکاری و مشورت و هماهنگی مسوولان انجام شده است.

 

23503

کد N212535

وبگردی