آفتاب
با صدور اعلامیه بیان شد:

تکذیب اخبار مجعول منتسب به وزارت کشور وزارت کشور

تکذیب اخبار مجعول منتسب به وزارت کشور وزارت کشور

منابع اطلاع رسانی در وزارت کشور کاملا مشخص می باشد و انتشار هر خبری به نقل از منابع مبهم و گمنام رفتاری پسندیده و مطلوب در عرصه اطلاع رسانی حرفه ای به شمار نمی رود.

انتشار هرگونه خبر با عناوین مجعول مانند یک مقام آگاه در وزارت کشور و منبع نزدیک به وزارت کشور را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به تمامی رسانه‌ها با تاکید بر پایبندی به اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، تصریح کرد: وزارت کشور بر اساس منافع ملی و مصالح عمومی بر این باور است که اطلاع رسانی باید مسوولانه و با رعایت تمامی جوانب آرامش بخش در جامعه انجام پذیرد و از این رو منابع اطلاع رسانی در وزارت کشور کاملا مشخص می‌باشد و انتشار هر خبری به نقل از منابع مبهم و گمنام رفتاری پسندیده و مطلوب در عرصه اطلاع‌رسانی حرفه‌ای به شمار نمی‌رود.

در این اطلاعیه آمده است: بر این اساس ضمن تکذیب انتساب هرگونه خبر، موضع‌گیری و موضوع به نقل از مقام آگاه در وزارت کشور و یا منبع نزدیک به وزارت کشور از رسانه‌ها انتظار دارد اصل صداقت در اطلاع رسانی را رعایت کرده و اخبار و موضوعات مرتبط با وزارت کشور را از منابع رسمی و معین پیگیر شوند. بدیهی است مسوولیت انتشار اخبار نادرست و نسنجیده که می‌تواند عواقب امنیتی و سیاسی نیز به دنبال داشته باشد بر عهده انتشار دهندگان خواهد بود.

 

کد N212424

وبگردی