آفتاب

ابراز نگرانی وزیر جنگ صهیونیستی از نقض تحریم‌های اقتصادی علیه ایران

ابراز نگرانی وزیر جنگ صهیونیستی از نقض تحریم‌های اقتصادی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی درباره نقض تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از زمان اجرایی شدن توافق اولیه ایران و گروه 1+5 ایران را تهدیدی علیه اسراییل خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تل‌آویو گفت که اسراییل روند دیپلماتیک آمریکا با تهران را کاملا زیر نظر دارد و تاکید کرد که نتیجه مذاکرات عواقبی برای امنیت اسراییل به همراه دارد.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، وی در ادامه گفت: اسراییل با توجه به این احتمال که ممکن است در نهایت مجبور شود به دلیل بی‌نتیجه ماندن مذاکرات به تنهایی عمل کند، به آمادگی‌های خود برای مقابله با ایران ادامه می‌دهد چون ایران به پیشرفت‌های خود در زمینه برنامه‌های هسته‌ای‌اش ادامه داده است.

وی هشدار داد: از زمانی که ایران و غرب به توافق اولیه دست پیدا کردند تحریم‌های اقتصادی علیه تهران در برخی موارد نقض شده است.

یعالون ایران را تهدیدی علیه اسراییل خواند و گفت: ما باید با توجه به این تئوری که "اگر ما برای خود کاری نکنیم چه کسی برای ما کاری خواهد کرد" به آمادگی خود باید ادامه دهیم.

او خاطرنشان کرد که ایران همانند گذشته تنها نیست و از منظر آن‌ها از زمان دستیابی ایران و گروه 1+5 که توافق اولیه موقعیت‌شان پیشرفت کرده است.

یعالون هم‌چنین در ادامه سخنانش درباره نگرانی‌هایش در منطقه به ویژه وضعیت سوریه و لبنان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

کد N212314

وبگردی