آفتاب
قاضی‌پور در تذکر شفاهی:

دولت در احیای دریاچه ارومیه خلف وعده كرده است

دولت در احیای دریاچه ارومیه خلف وعده كرده است

با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم برای احیا و نجات دریاچه ارومیه چرا كه دولت در آغاز به کار خود وعده احیای دریاچه ارومیه را داد اما خلف وعده شد./بسیاری از مناطق در استان آذربایجان شرقی و غربی از نعمت گاز محروم هستند.

نماینده مردم ارومیه گفت:با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم برای احیا و نجات دریاچه ارومیه چرا كه دولت در آغاز به کار خود وعده احیای دریاچه ارومیه را داد اما خلف وعده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز در مجلس، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم برای احیا و نجات دریاچه ارومیه چرا كه دولت در آغاز به کار خود وعده احیای دریاچه ارومیه را داد اما خلف وعده شد.

نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر کشور افزود: به وزیر کشور تذکر می‌دهم زیرا در ابتدای سال جدید بارش برف سنگین شکوفه‌های بسیاری از درختان را از بین برد و خسارت صد در صد به کشاورزان استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان و کردستان به وجود آورد که باید تأمین خسارت باغداران سریعا محاسبه و پرداخت شود.

قاضی‌پور افزود: ‌ تذکر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل راه آهن مراغه به ارومیه و احداث جاده دو بانده ارومیه به نقده است. تذکرم به وزیر نفت درباره گازرسانی به روستاهای استان آذربایجان شرقی و غربی است که بسیاری از مناطق در این استان از نعمت گاز محروم هستند.

نماینده مردم ارومیه خطاب به وزیر نیرو در خصوص تکمیل سدهای این استان گفت: به وزیر نیرو در خصوص تکمیل برخی سد‌ها در این استان تذکر می‌دهم اما تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین آزمون استخدامی برای معلمان و مربیان پیش دبستانی شرکتی در این استان است از سوی دیگر تذکر به وزیر کشاورزی در خصوص استخدام ناظران گندم است.

قاضی‌پور در پایان خطاب به وزیر کار و امور اجتماعی خاطرنشان کرد: به وزیر کار و امور اجتماعی در خصوص تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای به شرایط ثابت در این استان تذکر می‌دهم، چرا که ما مجبور هستیم به دلیل عدم رعایت قانون از این سه وزیر شکایت کنیم.

کد N211857

وبگردی