آفتاب
معاون حقوقی رییس جمهور:

نحوه اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی منوط به نظر رئیس‌جمهور است

نحوه اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی منوط به نظر رئیس‌جمهور است

تمامی نظرات جمع‌آوری شده مخاطبان پس از تنظیم در قالب جداولی به همراه آمارهایی برای اطلاع یافتن رئیس‌جمهور از بازخورد منشور حقوق شهروندی در سطح جامعه در اختیارشان قرار گرفت.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: نحوه اعلام و اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی منوط به نظر رئیس‌جمهور است که یا بصورت لایحه دولت برای تصویب به مجلس ارسال می‌شود یا در قالب مصوبه هیأت وزیران در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، الهام امین‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت درباره اظهارنظر مردم درباره منشور حقوق شهروندی، اظهار کرد: طیف‌های مختلف مردم، گروه‌های سیاسی و اجتماعی به همراه متخصصان در بحث حقوق شهروندی وارد شده و نظرات خود را در این زمینه اعلام کردند.

وی اضافه کرد: تمامی نظرات جمع‌آوری شده مخاطبان پس از تنظیم در قالب جداولی به همراه آمارهایی برای اطلاع یافتن رئیس‌جمهور از بازخورد منشور حقوق شهروندی در سطح جامعه در اختیارشان قرار گرفت.

 امین‌زاده افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، کاستی‌های منشور حقوق شهروندی برطرف و در نهایت متن مناسبی تهیه شده است. این منشور 28 اسفند، در آخرین روز کاری هیأت دولت در سال 1392 تقدیم رئیس‌جمهور شده است.

کد N211801

وبگردی