آفتاب
خان‌محمدی در تذكری شفاهی:

وزارت بهداشت بر کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتری داشته باشد

وزارت بهداشت بر کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتری داشته باشد

لازم است جبران خسارت ناشی از سرمازدگی باغداران و کشاورزان استان زنجان پرداخت شود/ از وزارت نیرو درخواست دارم نسبت به انجام پروژه فاضلاب شهرستان‌های ابهر و خرمدره اقدام کند.

نماینده مردم ابهر و خرمدره خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: از وزارت بهداشت استدعا دارم نسبت به تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دستور متقاضی را صادر و نسبت به تهیه حداقل ۳ آمبولانس مجهز به شهرستان‌های سلطانیه، ابهر و خرمدره عنایت فرماید و همچنین انتظار می‌رود بر کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتری از سوی وزارت بهداشت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا خان‌محمدی درجلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، اظهار داشت: لازم است جبران خسارت ناشی از سرمازدگی باغداران و کشاورزان استان زنجان پرداخت شود.


نماینده مردم ابهر و خرمدره گفت: همچنین از وزارت نیرو درخواست دارم نسبت به انجام پروژه فاضلاب شهرستان‌های ابهر و خرمدره اقدام کند.
وی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت اظهار داشت: از وزارت بهداشت استدعا دارم نسبت به تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دستور متقاضی را صادر و نسبت به تهیه حداقل ۳ آمبولانس مجهز به شهرستان‌های سلطانیه، ابهر و خرمدره عنایت فرماید و همچنین انتظار می‌رود بر کیفیت داروهای ساخت داخل نظارت بیشتری از سوی وزارت بهداشت انجام گیرد.


خان‌محمدی در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: از وزارت ورزش می‌خواهم نسبت به انتصاب مدیرکل متخصص و متعهد به ورزش و جوانان استان تسریع و نسبت به تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی ابهر، خرمدره و سلطانیه با رعایت عدالت استانی و منطقه‌ای دستور لازم را صادر فرمایند.

کد N211783

وبگردی