آفتاب

برگزاری همایش هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات درمانی در قالب 7 کار گروه

برگزاری همایش هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات درمانی در قالب 7 کار گروه

تهران - ایرنا - معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری همایش سه روزه هم اندیشی تخصصی طراحی نظام تحول خدمات درمان در قالب هفت کارگروه تخصصی و با هدف تدوین دستورالعمل های اجرایی این طرح خبر داد.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر «محمد حاجی آقاجانی» افزود: این همایش در هفت کارگروه تخصصی شامل ساماندهی خدمات بیمارستانی و حمایت مالی از بیماران بستری در بیمارستان های دولتی، ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، تدوین استانداردهای هتلینگ بیمارستانی، رایگان شدن زایمان طبیعی، ساماندهی خدمات به بیماران صعب العلاج، مقیمی پزشکان متخصص و جبران ما به التفاوت ویزیت پزشکان از 18 فروردین ماه شروع به کار کرده و تا فردا (چهارشنبه) ادامه دارد.

وی اهداف کلی کارگروه های تخصصی را ارتقای کیفیت خدمات درمانی، کاهش پرداخت مردم از جیب، افزایش رضایتمندی بیماران، دسترسی آنها به خدمات درمانی و پاسخگویی نظام سلامت استوار عنوان کرد.

در همایش سه روزه هم اندیشی طراحی نظام تحول خدمات درمان که از سوی معاونت درمان با مشارکت شورای سیاستگذاری در حال برگزاریست، 150 نفر از روسا، معاونین درمان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور، مسوولان و مدیران ارشد وزارت بهداشت و صاحب نظران حوزه بیمه و اقتصاد سلامت حضور دارند.

اجتمام(1) ** 9185 ** 1071
کد N211749

وبگردی