آفتاب
مطهری:

نقش علمای اهل سنت در آزادی مرزبانان نبایدنادیده گرفته شود

نقش علمای اهل سنت در آزادی مرزبانان نبایدنادیده گرفته شود

در مسئله آزادی مرزبانان کشورمان قطعا مسئولان امنیتی و اطلاعاتی نقش اساسی را داشتند اما این نافی نقش برخی از علمای اهل سنت نیست، آقای مولوی عبدالحمید در این قضیه نقش داشته‌اند.

نماینده مردم تهران ضمن تاکید بر نقش مولوی عبدالحمید در قضیه  آزادی مرزبانان کشورمان گفت: مولوی عبدالحمید در این قضیه نقش داشته و ما نباید نقش علمای اهل سنت را در این قضیه نادیده بگیریم.


به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ابتدای جلسه علنی امروز تذکری داده شد که به نظر من پاسخ کافی از سوی رئیس‌ مجلس داده نشد در تذکری با استناد به ماده ۲۴، بند ۱۱ آیین نامه داخلی مجلس اگفت: در مسئله آزادی مرزبانان کشورمان قطعا مسئولان امنیتی و اطلاعاتی نقش اساسی را داشتند اما این نافی نقش برخی از علمای اهل سنت نیست، آقای مولوی عبدالحمید در این قضیه نقش داشته‌اند.


نماینده مردم تهران ضمن تاکید بر نقش مولوی عبدالحمید در قضیه آزادی مرزبانان کشورمان اظهار داشت: وی اولا هیئتی را برای مذاکره با گروگان گیران اعزام می‌کند که در این هیئت داماد وی نیز حضور داشته اما این هیئت در راه بازگشت تصادف می‌کند و داماد وی از دنیا می‌رود و عده‌ای در این رابطه شایعه می‌سازند که این کار دولت ایران بوده اما مولوی عبدالحمید در نماز جمعه این موضوع را تکذیب می‌کند و عنوان می‌کند این موضوع یک حادثه بوده است.

وی افزود: مولوی عبدالحمید در این قضیه نقش داشته و ما نباید نقش علمای اهل سنت را در این قضیه نادیده بگیریم و از طرفی شعار وحدت اسلامی سر دهیم و وقتی آن‌ها با نظام و شیعیان همکاری می‌کنند علیه آن‌ها صحبت کنیم، این یک نوع تناقض در رفتار ماست، ما نباید حق آن‌ها را نادیده بگیریم.

باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر علی مطهری گفت: خواهشم از نمایندگان این است که از تریبون مجلس معقولاتی که باعث واگرایی و تفرقه می‌شود  بیان نکنند، مسائل امنیتی برای ما بسیار مهم است و باید قدردان زحمات سربازان گمنام، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی باشیم.

کد N211657

وبگردی