آفتاب

اردوی آمادگی قاریان و حافظان برای اعزام به مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود

اردوی آمادگی قاریان و حافظان برای اعزام به مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: هفتمین اردوی آمادگی قاریان و حافظان برگزیده مسابقات سراسری قرآن که در سال 1392 موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند، 20 تا 22 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ولی یاراحمدی اظهار کرد: این دوره به منظور ارزیابی دقیق‌تر، ارائه آموزش تخصصی و آماده‌سازی قراء و حفاظ شرکت‌کننده و در نهایت انتخاب افراد شایسته به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: این دوره با حضور استادان برجسته قرائت و حفظ قرآن کریم توسط این سازمان و دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت شورای عالی قرآن از قاریان قرآن کریم برگزار می‌شود.

یاراحمدی با بیان این‌که «در این دوره 26 نفر از برگزیدگان رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ 20 جزء قرآن کریم در دو مقطع بزرگسالان و شکوفه‌ها حضور خواهند داشت» گفت: در کنار جلسات نقد و تحلیل تلاوت و ارائه مطالب تخصصی، کارگاه ضبط تلاوت در استودیوی شورای عالی قرآن هم در این برنامه سه روزه پیش‌بینی شده است.

یاراحمدی اضافه کرد: استادان حجت‌الاسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، حجت الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور، احمد ابوالقاسمی، غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی، دکتر محمدرضا ستوده‌نیا، محمود لطفی‌نیا، سیدجواد سادات فاطمی، عباس امام‌جمعه، حسن ربیعیان، معتز آقایی، دکتر جواد مسگری، دکتر مهدی دغاغله، علی‌اکبر ملکشاهی، مسعود عنایتی‌مقدم، جهانبخش فرجی، بهروز یاری‌گل و دکتر سعید رحمانی به عنوان استاد در این دوره حضور خواهند یافت.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به این‌که «با جمع‌بندی نهایی نتایج این اردو و طرح آن در جلسه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن، نمایندگان کشورمان جهت حضور در مسابقات بین‌المللی سال 93 تعیین خواهند شد» خاطرنشان کرد: این اردو در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 20 و 21 فروردین ماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و روز جمعه 22 فروردین ماه در شورای عالی قرآن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N211165

وبگردی