آفتاب
رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار

پیام امسال رهبری، راه حلی شفاف بود/برای تحقق شعار سال، همه به دولت کمک کنند

پیام امسال رهبری، راه حلی شفاف بود/برای تحقق شعار سال، همه به دولت کمک کنند

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: نامگذاری با محوریت موضوع اقتصاد برای چندین‌بار از سوی رهبر انقلاب، نشانگر دغدغه فراوان ایشان است و واقعا بجاست.

پیام مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای سال 93 پیامی روشن راه حلی شفاف و به موقع بود چراکه اقتصاد و فرهنگ دو اصل اساسی یک جامعه محسوب می‌شود بویژه در زمانی که وضع اقتصادی مناسبی حاکم بر مردم نباشد.

وی افزود: مدیریت جهادی و عزم ملی نشانگر آن است که اول مسئولان و بعد مردم باید بصورت جدی و به دور از شعارزدگی وارد عرصه برای تلاش و مدیریت بشوند. قطعاً این نامگذاری برای چندمین‌بار از سوی رهبر انقلاب نشانگر دغدغه فراوان ایشان است که واقعا بجاست. با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حضرت آقا حجت را بر مسئولان تمام کرده‌اند و در نهایت هر سه قوه با تمام نیرو باید دست در دست هم دهند و به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی و خصومت‌های شخصی مدیریتی جهادی و با تدبیر بر اقتصاد کشور حاکم کنند.

وی افزود: در بحث فرهنگ نیز که به گفته رهبری، مسأله‌ای نیست که اگر به بحران کشید شد بتوان آن را با یک فوریت جمع کرد، مسأله‌ای حساس و قابل توجه است که مسئولان باید بداند توجه ویژه به این امر به معنای بستن فضا برای انتقاد برای ارائه تفکر و سخن نیست.

مجرد ادامه داد: این سخن آقاست که دانشجویان و جوانان مواضع انتقادی خود را حفظ کنند که این انتقادها شامل تمام بخش‌ها در هر سه قوه می‌شود. قطعا دولت یازدهم توجه ویژه‌ای برای تحقق شعار امسال دارد. در نهایت امیدواریم که به دور از شعارزدگی، خصومت‌های شخصی و جناح‌بندی‌های سیاسی و به دور از افراط گرایی دست بر دست هم دهیم و با کمک به دولت، مقام معظم رهبری و مردم را خشنود کنیم.

انتهای پیام

کد N211119

وبگردی