آفتاب

هنرمندان در اوراق وقفی سهیم خواهند بود/ اوراق وقفی مصداق قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود است

هنرمندان در اوراق وقفی سهیم خواهند بود/ اوراق وقفی مصداق قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود است

یک بازیگر سینما و تلویزیون انتشار و خرید اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان را کاربرد عملی ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، برشمرد و گفت: هنرمندان در اوراق وقفی سهیم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: وقف همیشه کارکردهای مؤثری در زندگی مردم داشته است و انتشار اوراق وقف برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در شهر ری نیز امری مبتکرانه و خلاقانه است که عواید آن نصیب همه مردم می‌شود.
 
وی انتشار اوراق وقف را به مثابه ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود دانست و گفت: با توجه به اینکه کف این اوراق ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، می‌توانیم شاهد مشارکت جمع زیادی از شهروندان باشیم، حتی می توان قیمت کف این اوراق را کاهش نیز داد.
 
مقانلو ادامه داد: شاید ۱۰۰ هزار تومان نتواند به تنهایی مشکلی را رفع کند اما در کنار هم قرار گرفتن این مقادیر مالی می‌تواند همچون قطره‌هایی به ایجاد یک دریا بیانجامد و مشکل بخش عظیمی از مردم جامعه را مرتفع کند.
 
اوراق وقف؛ تمرینی برای کارگروهی
 
این بازیگر سینما و تلویزیون اوراق وقف را تمرینی برای کارگروهی ارزیابی و عنوان کرد: امروز بسیاری از خانواده‌های ایرانی درگیر مشکل سرطان هستند و اوراق وقف می‌تواند با ایجاد همدلی در کشور تا حدودی در حل این مشکل به دست خود مردم مؤثر باشد.
 
هنرمندان نیز سهیم خواهند بود
 
وی با بیان اینکه نیک اندیشی و کارهای خیرخواهانه همیشه در میان ایرانیان رواج داشته است گفت: هنرمندان و هنرپیشگان نیز همیشه در انجام کارهای خیر سهیم بوده اند و این بار نیز همچون سایر شهروندان در خرید اوراق وقف بیمارستان تخصصی سرطان شریک خواهند بود.
کد N210901

وبگردی