آفتاب
در تذکر آیین نامه ای مطرح شد؛

یک نماینده:سپاه تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان کوتاه نیاید/ رئیس مجلس: پاکستان پاسخگو باشد

یک نماینده:سپاه تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان کوتاه نیاید/ رئیس مجلس: پاکستان پاسخگو باشد

نماینده مردم تهران گفت: از سپاه پاسداران تقاضا داریم تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان با قدرت در دهان گروگان گیرها بزند و اصلا کوتاه نیاید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در تذکر آیین نامه ای، گفت: از جان برکفان سپاه و غیورمردان ارتش نجیب جمهوری اسلامی ایران که در تامین امنیت مرزها جان خود را برکف گرفتند تشکر کرده و درخواست جدی می کنم که سپاه با این عزمی که از ابتدا داشته تا آخر برای تعقیب تروریست ها استفاده کند.

وی افزود: آدم کشان جیش القتل اعلام کردند به خاطر تبعیت از علمای اسلام گروگان ها را آزاد کردند، علما دستور گروگان گیری نمی دهند که بعدا بگویند آزاد کنید یا دستور قتل یکی از 5 گروگان ها را بدهند.

این نماینده مجلس ادامه داد: کسانی که می گویند با وساطت علمای اسلام گروگان ها را آزاد کردند دروغ می گویند .

کوچک زاده افزود: شیعه و سنی از ابتدای انقلاب با هدایت رهبری همواره تلاش کرده و می کنند و این گونه خزعبلات برای بهره برداری های بعدی است.

نماینده مردم تهران یادآور شد: تقاضا دارم از سپاه پاسداران تا روشن شدن وضع پنجمین گروگان با قدرت در دهان گروگان گیران بزند و اصلا کوتاه نیاید.

بر اساس این گزارش، لاریجانی در پاسخ به این تذکر، گفت: تلاش خوبی از سوی بخش های امنیتی برای آزادی گروگان ها صورت گرفت که از همه از جمله وزارت اطلاعات و دستگاههای دیگر تشکر می کنیم.

وی افزود: این مسئله باید بررسی شود که چرا چنین اتفاقی افتاد و دولت پاکستان نیز باید پاسخگو بوده و زمینه آزادی نفر پنجم را فراهم کند.

کد N210698

وبگردی