آفتاب

حمله گسترده هکرهای انانیمس به سایت‌های اسرائیلی

حمله گسترده هکرهای انانیمس به سایت‌های اسرائیلی

یک گروه از هکرهای ضد رژیم صهیونیستی موسوم به "عملیات انانیمس اسرائیل" امروز (دوشنبه) در اعتراض به سیاست‌های تل‌آویو به صدها وب‌سایت این رژیم حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری نووستی، این گروه هکری روز یکشنبه با انتشار ویدیویی در یوتیوب اعلام کردند: دوشنبه هفتم آوریل 2014 ما به خواهران و برادرانمان می‌گوییم تا وب‌سایت‌های اسرائیل را هک کرده و به افشای اطلاعات و داده‌های فضای سایبری اسرائیل به هر وسیله‌ای دست بزنند. اقدامات وحشیانه شما علیه گروه‌های فلسطینی بی‌جواب نمی‌ماند.

در پی انتشار این فیلم، وب‌سایت‌های وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اسرائیلی برای اقدامات احتیاطی از کار افتاده، به ساکنان هشدار داده شد تا ایمیلی را که از منابع ناشناس است باز نکنند، از انجام عملیات بانکی بپرهیزند و از لینک‌های مشکوک فیس‌بوک اجتناب کنند.

حمله سایبری امروز درست یک‌سال پس از حمله گسترده سایبری توسط همین گروه صورت گرفت. در هفتم آوریل سال گذشته میلادی نیز این گروه تلاش کرد تا وب‌سایت‌های اسرائیل نظیر سایت وزارت جنگ یا سایت نخست‌وزیر این رژیم را هک کند.

مقام‌های اسرائیلی بعدا مدعی شدند که این حمله هیچ خسارت جدی بر سرویس‌های دولت یا سرویس‌های خصوصی اینترنت نگذاشته است.

در پی حمله اسرائیل به غزه در نوامبر 2012، این گروه از هکرها 700 وب‌سایت اسرائیلی را هک کرده و داده‌های شخصی 5000 مقام اسرائیلی را افشا کردند.

انتهای پیام

کد N210344

وبگردی