آفتاب
رییس فراکسیون ایثارگران مجلس:

برخورد شایسته با خانواده های ایثارگران مهم ترین مساله در بنیادشهید است

برخورد شایسته با خانواده های ایثارگران مهم ترین مساله در بنیادشهید است

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چقدر برای خدمت رسانی به خانواده های ایثارگران بودجه بگذاریم کم است گفت : برخورد شایسته با خانواده های ایثارگران در بنیاد شهید مهم ترین مساله است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اسماعیل کوثری د بعدازظهر امروز -دوشنبه- در نشست مشترکی که با حضور رییس بنیادشهید انقلاب اسلامی و نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: حتی انتظار نمی رود که در رده های پایین چنین مسائلی پیش بیاید.

وی همچنین گفت: نمایندگان مجلس آمادگی دارند، هر موضوعی را که بتواند در راستای خدمت به ایثارگران است تبدیل به قانون کنند ولی بودجه را دولت باید مشخص کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: هر کدام از آزادگان و جانبازان و ایثارگران حماسه خلق کردند و اگر امروز دشمن جرات نمی کند علیه ایران اقدام نظامی کند، به خاطر این است که عمل و انگیزه الهی این عزیزان را دیده است.

کوثری ادامه داد: شهدا در معامله صادقانه ای با خداوند به خواسته قلبی خود رسیدند و آزادگان و جانبازان هم راه آنها را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه آزادگان در زمان اسارات در زندان های بعثی مقاومت کرده و از ارزش ها دفاع کردند اظهار داشت: ایثارگران و آزادگان در سخت ترین شرایط هم ارزش ها را حفظ کردند.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس همچنین خطاب به رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: از اینکه طی 6 ماه اخیر با آرامش به جامعه ایثارگران خدمات رسانی کردید تشکر می کنیم و هر چقدر به این جامعه هدف اعم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران امتیاز بدهیم به اندازه یک شب عملیات برابری نمی کند.

کوثری در پایان تاکید کرد: تا آخرین لحظه پای ولایت ایستاده ایم و همه نمایندگان هم به لطف خدا پای ارزش ها ، ادامه راه حضرت امام و مقام معظم رهبری ایستاده و پشت سر ایشان حرکت می کنند.

همچنین در این نشست تعدادی از نمایندگان ایثارگر مجلس به بیان دیدگاه های خود درخصوص مسائل مبتلابه جامعه ایثارگران پرداختند.

سیام** (2021)**م.ب** 1418
کد N210341

وبگردی