آفتاب

لاریجانی: استقلال و پرسپولیس منطبق بر قانون به بخش خصوصی واگذار شوند

لاریجانی: استقلال و پرسپولیس منطبق بر قانون به بخش خصوصی واگذار شوند

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دو باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال باید منطبق بر قانون و با نظارت کامل مسوولان وزارت ورزش و جوانان به بخش خصوصی واگذار شوند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، علی لاریجانی روز دوشنبه در دیدار محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، با وی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بحث وتبادل نظر پرداخت.

لاریجانی با بیان این که ˈموافق واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی هستمˈ، خواستار نظارت کامل مسوولان وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری ها و چگونگی اداره این دو باشگاه پس از واگذاری شد و گفت: این امر باید کاملا منطبق بر قانون باشد.

در این نشست که در دفتر رییس مجلس برگزار شد، محمود گودرزی ضمن قدردانی از توجه نمایندگان مجلس به این وزارتخانه، خواستار کمک و توجه وِیژه آنها به دو مقوله ورزش و جوانان شد.

همچنین در این نشست موضوعات مربوط به دوشغله ها در ورزش مطرح شد که رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور دوشغله ها در عرصه های مدیریتی به ویژه در فدراسیون های ورزشی گفت: این موضوع باید استعلام شده و نظر سازمان بازرسی نیز لحاظ شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی نایب رییس اول و محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

ابوترابی فرد در این نشست بر اخلاق مداری در ورزش تاکید کرد و افزود: باید مفاهیم ارزشی و فرهنگی در ورزش کشور به طور جدی پیگیری و نهادینه شود.

در ادامه این نشست محمدرضا باهنر نایب دوم رییس مجلس شورای اسلامی نیز برای ورزشکاران ایرانی در صحنه های مختلف ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

سیام(1)**2025 *1449
کد N210220

وبگردی