آفتاب
حزب موتلفه اسلامی :

انتخابات درایران بر اساس بالاترین استانداردهای دموکراتیک برگزار می شود

انتخابات درایران بر اساس بالاترین استانداردهای دموکراتیک برگزار می شود

تهران- ایرنا- حزب موتلفه اسلامی با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه کشورمان یادآور شد : انتخابات در ایران بر اساس بالاترین استانداردهای دموکراتیک و اسلامی برگزار می شود و قضاوت غرب و دشمنان در رد یا تأیید آن تغییری در ماهیت آن ایجاد نمی کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، در این بیانیه امده است: پارلمان اروپا در اقدامی گستاخانه و بی شرمانه قطعنامه ای مداخله جویانه علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کرد و نوکری خود را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی به اثبات رساند.

این حزب افزوده است: دفاع پارلمان اروپایی مستعمره صهیونیسم از فتنه گران و قاچاقچیان و روزنامه نگاران مزدور بر جرم آنها خواهد افزود و وابستگی آنها به بیگانه را بیشتر اثبات خواهد کرد.

حزب موتلفه تاکید کرد: بزودی نمایشگاهی از کارنامه ننگین نقض حقوق بشر در اروپا توسط بسیج مقاومت ایران برگزار و همه می توانند از نزدیک دلایل و مستندات نقض حقوق بشر در اروپا را مشاهده نمایند.

ابن بیانیه می افزاید: دولت و مجلس ایران نباید اجازه ایجاد دفتری را به اتحادیه اروپا در ایران بدهند مگر اینکه اتحادیه رسماً از این بیانیه برائت جسته و از ملت ایران عذرخواهی کند؛ همچنین تا وقتی که نماینده حقوق بشر سازمان ملل تغییر نکرده و به فرد مستقل و منصفی سپرده نشده، اجازه ورود به ایران نخواهد داشت.

حزب موتلفه ادامه می دهد: اقدامات غرب در قبال حسن نیت ایران در مذاکرات اخیر هسته ای اعم از برداشت های دو گانه از توافقنامه و ادامه تهدیدات نظامی و عدم پذیرش نماینده جدید ایران در سازمان ملل و ملاقات های خلاف قوانین دیپلماتیک هیئت های اروپایی با عوامل دخیل در فتنه 88 و دستور گرفتن های تیم مذاکره کننده غرب از صهیونیست ها، این تردید را افزایش می دهد که غربی ها به دنبال تکرار موضع سال 2003 خود در قبال ایران هستند تا بار دیگر ایران را به اتهامات واهی دیگری در افکار عمومی محکوم کنند.

این بیانیه می افزاید: مجلس شورای اسلامی لازم است نسبت به سطح روابط ایران و اروپا تجدید نظر مناسب نماید.

حزب موتلفه تاکید کرد: لازم است دولت و مجلس و ملت ایران با هوشیاری و ایستادگی به مقابله با تهدیدات جدید دشمنان برخاسته و اجازه ندهند دسیسه جدید آنها جامه عمل بپوشد.

سیام**7261 *1449
کد N210145

وبگردی