آفتاب

معاون هماهنگ‌کننده سپاه: معنویت عنصر اصلی تشکیل دهنده شاکله سپاه

معاون هماهنگ‌کننده سپاه: معنویت عنصر اصلی تشکیل دهنده شاکله سپاه

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه، معنویت را عنصر اصلی تشکیل‌دهنده شاکله سپاه دانست و درباره اقدامات حوزه تربیت و تعالی سپاه گفت: امروز از این توان و ظرفیت بهره‌مندیم که پاسداران و خانواده‌های آنان را بصورت همزمان تحت پوشش برنامه‌های معنوی قرار دهیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند، وجه تمایز امور تربیتی و آموزشی سپاه با دیگر نهادها را تلفیق مسائل فکری و خدمات رفاهی عنوان کرد و افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تربیت و تعالی معنوی خانواده‌ها باید در کنار پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

آبرومند، معنویت را عنصر اصلی تشکیل دهنده شاکله سپاه دانست و اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها ارتقاء سطح معنوی پاسداران و خانواده‌هاست و امروز از این توان و ظرفیت بهره‌مندیم که پاسداران و خانواده‌های آنان را بصورت همزمان تحت پوشش برنامه‌های معنوی قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از اساتید مجرب و محتوای آموزشی غنی از مهمترین الزامات برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت‌السلام والمسلمین ادیانی مسئول معاونت تربیت و آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه، خدمت کردن در نهادی انقلابی که مسئولیت حفظ حراست از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت ولی فقیه را دارد، توفیقی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از پاسداران رسالتی خطیر است که بر عهده معاونت تربیت و آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه قرار دارد و هیچ خدمتی در این مجموعه بالاتر از این نیست که رفتارهای دینی در پاسداران نهادینه شود.

انتهای پیام

کد N209756

وبگردی