آفتاب

واگذاری ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی

واگذاری ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی

در این جلسه همچنین نحوه عملکرد نهادهای تاثیرگذار با دولت و نحوه برخورد آنها مورد بررسی قرار گرفت و بر این مسئله تاکید شد که نقدهای موجود باید به درستی مطرح شود.

رئیس دوره‌ای پیشین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از واگذاری ریاست شورا به مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی به ریاست بختیاری برای سه ماه آینده خبر داد.

داود محمدی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته این شورا گفت: در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، همه اعضا ضمن ابراز تاسف از شهادت گروهبان دانایی فر خوشحالی خود را از آزادی 4 تن از مرزبانان کشورمان اعلام کردند. همچنین از دست اندرکاران آزادی مرزبانان به ویژه فعالان حاضر در دولت ابراز تشکر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه نگرانی‌هایی در خصوص مباحث اقتصادی و سیاسی مطرح شد، گفت: همه اعضای شورا معتقد به حمایت و همکاری با دولت در امور داخلی و خارجی بودند.

محمدی افزود: در این جلسه همچنین نحوه عملکرد نهادهای تاثیرگذار با دولت و نحوه برخورد آنها مورد بررسی قرار گرفت و بر این مسئله تاکید شد که نقدهای موجود باید به درستی مطرح شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کمیته‌هایی همواره در شورای هماهنگی کار می‌کنند قرار شد که این کمیته‌ها ضمن ارائه برنامه‌های خود در سال جدید به شکل فعال‌تری عمل کنند.

محمدی با اعلام اینکه نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص لایحه احزاب به زودی اعلام عمومی خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی احزاب ورود به بحث انتخابات است. دراین خصوص نظرات و پیشنهاداتی داده شد و کمیته ویژه‌ای نیز در سال جاری بحث انتخابات مجلس را بررسی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای شورا همچنین در این جلسه تمایل خود را برای دیدار با مسئولان دولتی و برخی شخصیت‌های اصلاح طلب در سال جاری اعلام کردند.

محمدی در پایان عنوان کرد که با توجه به پایان دوره ریاست وی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ریاست دوره‌ای این شورا برای سه ماه آینده به مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی با ریاست بختیاری واگذار شد.

کد N209560

وبگردی