آفتاب
رییس جمهور در دیدار با نمایندگان مطرح کرد؛

لزوم همکاری دولت و مجلس برای حل بیمه همگانی

لزوم همکاری دولت و مجلس برای حل بیمه همگانی

رییس جمهور از نمایندگان خواست با یاری دولت مشکلات نظام سلامت را در سال 93 کاهش دهیم و در همین زمینه و در نخستین اقدام باید چتر بیمه را بر روی تمام آحاد جامعه گسترش دهیم.

نماینده مردم اردبیل ثمین، نیر و سرعین از برگزاری دیدار امروز نمایندگان مجلس با رئیس جمهور خبر داد و ابراز کرد: رییس جمهور اظهار امیدواری کرد با حسن اجرای صحیح قانون شاهد حل مسئله بیمه همگانی و تامین سهم درمان در بودجه 93 باشیم.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دیدار نوروزی نمایندگان مجلس با رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری، گفت: این دیدار که با حضور 140 تا 150 نفر از نمایندگان و سایر مسئولان کشوری برگزار شد، بیشتر با موضوع تبریک سال نو، تاکید بر حل مشکل بیمه همگانی و تحقق شعار سال صورت گرفت.

وی در تشریح سخنان روحانی اظهار کرد: رییس جمهور اظهار امیدواری کرد با حسن اجرای صحیح قانون شاهد حل مسئله بیمه همگانی و تامین سهم درمان در بودجه 93 باشیم.

پیرموذن ادامه داد: رییس جمهور از نمایندگان خواست با یاری دولت مشکلات نظام سلامت را در سال 93 کاهش دهند و در همین زمینه و در نخستین اقدام باید چتر بیمه را بر روی تمام آحاد جامعه گسترش دهیم.

نماینده مردم اردبیل ثمین، نیر و سرعین به بخش دیگری از سخنان روحانی اشاره کرد و گفت: در این دیدار رئیس جمهور درباره تلاش دو قوه اجرایی و قانونگذاری کشور برای تحقق شعار سال 93 سخنانی ایراد کرد و گفت ایرانیان با فرهنگ غنی و پیشرفته خود می‌توانند کمک بزرگی به تحقق اقتصاد مقاومتی کنند.

کد N209309

وبگردی