آفتاب

تظاهرات مردم سوریه در حمایت از دولت و ارتش/تظاهرات سوریها مقابل سفارت ترکیه در آرژانتین

تظاهرات مردم سوریه در حمایت از دولت و ارتش/تظاهرات سوریها مقابل سفارت ترکیه در آرژانتین

قشرهای مختلف مردم سوریه با برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف بار دیگر بر حمایت از دولت و ارتش کشورشان تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، همزمان با شصت و هفتمین سالگرد تاسیس حزب بعث عربی سوسیالیست در سوریه، امروز (دوشنبه) مردم این کشور در دمشق و حومه آن با برگزاری تظاهرات بر حمایت از دولت و ارتش سوریه تاکید کردند.

همچنین روز یکشنبه نیز بسیاری از شهروندان سوری با برگزاری تظاهرات در شهر "الحفه" و روستاهای آن واقع در حومه لاذقیه اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهایی در حمایت از دولت سوریه نوشته شده بود بر پایبندی مردم سوریه به اصول حزب بعث تاکید کردند.

تظاهرات مشابهی نیز در شهرهای قامشلی، سویدا و حومه آنها برگزار شد.شرکت کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی بر حمایت از دولت سوریه و ارتش این کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کردند.

همچنین مردم سوریه در این تظاهرات مخالفت خود را با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی کشورشان اعلام کردند.

از سوی دیگر صدها نفر از شهروندان سوری مقیم آرژانتین با تجمع در مقابل سفارت ترکیه در بوینس آیرس پایتخت این کشور به اقدامات خصمانه دولت ترکیه علیه مردم سوریه اعتراض کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات اقدام اخیر ترکیه در حمله به شهرک "کسب" واقع در حومه لاذقیه و حمایت از گروههای تروریستی در این حملات را محکوم کردند.

کد N209183

وبگردی