آفتاب
در دیدار نوروزی مطرح شد؛

واکنش روحانی به قطعنامه پارلمان اروپا/ درخواست رئیس جمهور از نمایندگان درباره هدفمندی

واکنش روحانی به قطعنامه پارلمان اروپا/ درخواست رئیس جمهور از نمایندگان درباره هدفمندی

عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به واکنش رئیس جمهور به قطعنامه پارلمان اروپا گفت:روحانی اعلام کرد این شصت و یکمین بیانیه پارلمان اروپا بر ضد ایران بوده که بیانیه های قبلی به نسبت تند تر از این بوده است اما پارلمان اروپا جایگاه تاثیر گذاری ندارد و دولت در سیاست خارجی تلاش می کند تا این فشارها را مدیریت کند.

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص دیدار نوروزی نمایندگان با رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور تقاضا کرد که نمایندگان همکاری کنند تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها برای دست یابی به اهداف موفق شود.

نماینده مردم  مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اجرای درست و دقیق فاز دوم هدفمندی ها هم آلودگی های زیست محیطی کاهش می یابد، هم تولید رونق خواهد یافت و اهدافی که در فاز اول اجرای قانون هدفمندی امکان تحقق نداشت در فاز دوم با سیاست های جدید دولت و افزایش منابع تحقق می یابد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی افزود: روحانی تاکید داشت که دولت تلاش خود را برای کنترل تورم ادامه می دهد و دغدغه نمایندگان در خصوص بیکاری جوانان تحصیل کرده را با رونق بخشی به تولید برطرف می کند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور نسبت به قعطنامه اخیر پارلمان اروپا هم واکنش داشت و اعلام کرد این شصت و یکمین بیانیه پارلمان اروپا بر ضد ایران بوده که بیانیه های قبلی به نسبت تند تر از این بوده است اما پارلمان اروپا جایگاه تاثیر گذاری ندارد و دولت در سیاست خارجی تلاش می کند تا این فشارها را مدیریت کند.

کد N209022

وبگردی