آفتاب
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

برنامه‌های خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌کنیم

برنامه‌های خود را بر اساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌کنیم

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در 22 بند به سران قوا ابلاغ کردند که نیروهای مسلح و قرارگاه پدافند هوایی برنامه‌های خود را بر این اساس تنظیم می‌کنند و اجرا خواهند کرد.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ صباحی‌فرد در اولین صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در سال جدید، ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: امیدواریم امسال با استفاده از تدابیر فرمانده معظم کل قوا اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در مسیر پیشرفت گام برداریم.

وی اضافه کرد: سال 93 که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود و با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر علیه مردم ما اعمال شد، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با صبر و استقامت مردم و نیروهای مسلح، به یاری خداوند با موفقیت به اتمام رسید.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در پایان گفت: در سال 92 کارکنان پدافند اقدامات بسیار شایسته‌ای انجام دادند و دستاوردهای بسیار مهمی در عرصه دفاع هوایی حاصل شد که از آن جمله انجام رزمایش بزرگ مدافعان آسمان ولایت 5 و رزمایش‌های مصباح‌الهدی بود که پس از انجام این رزمایش‌ها شاهد تغییر رفتار دشمنان در منطقه بودیم.

انتهای پیام

کد N208827

وبگردی