آفتاب

ریاست دوره ای جبهه اصلاحات به مجمع دانش آموختگان ایران رسید

ریاست دوره ای جبهه اصلاحات به مجمع دانش آموختگان ایران رسید

تهران - ایرنا- نخستین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در سال 93 با حضور اعضا برگزار شد و ریاست دوره ای این شورا به مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی رسید.

«داود محمدی» دبیر کل انجمن اسلامی معلمان ایران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این مطلب افزود: نخستین جلسه شوری هماهنگی جبهه اصلاحات شامگاه یکشنبه برگزار شد و ریاست این شورا از انجمن اسلامی معلمان ایران به جمع دانش آموختگان ایران اسلامی محول شد.

وی درباره جزئیات مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در این نشست از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی که در آزادی مرزبانان ایرانی نقش داشتند قدردانی شد.

محمدی با بیان این که عمده مباحث این نشست به برنامه ریزی فعالیت جبهه اصلاحات در سال آینده اختصاص داشت، افزود: فعال شدن کمیته های تخصصی جبهه، ورود به مباحث سیاسی و بررسی فضای سیاسی کشور بویژه موضوع انتخابات مجلس دهم در دستور کار این جبهه است که در طول سال مورد بحث و بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره دیدارهای نوروزی این جبهه با شخصیت های سیاسی نیز گفت: برنامه ریزی ها در حال انجام است تا در صورت لزوم دیدارهایی با برخی شخصیت ها از جمله رییس جمهوری صورت گیرد.

محمدی درباره احتمال برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان در سال 93 نیز گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چنین بحثی نداشته است اما برخی اعضای جبهه امسال کنگره های سراسری خود را برگزار خواهند کرد.

سیام**2025 ** 1418
کد N208670

وبگردی