آفتاب

کمیته مشترک وزارت آموزش و پروش و کمیسیون آموزش برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل می شود

کمیته مشترک وزارت آموزش و پروش و کمیسیون آموزش برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب تشکیل می شود

تهران- ایرنا- دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ای مشترک میان این کمیسیون و وزارت آموزش و پرورش برای اجرایی کردن منویات و خواسته های رهبر معظم انقلاب در سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا سلیمی» درباره حضور «علی اصغر فانی» وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: در این جلسه فانی درباره برنامه های آتی وزارت آموزش و پرورش در سال 93 گزارشی ارایه کرد.

وی افزود: قرار شد کمیته آموزش عالی با معاونان وزارت آموزش و پرورش بصورت مجزا درباره اجرایی کردن برنامه های وزارت آموزش و پرورش جلسه ای تشکیل دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تصریح کرد: رییس دانشگاه فنی و حرفه ای نیز درباره برنامه های این دانشگاه درسال جدید نیز توضیحاتی ارایه کرد.

وی گفت: مقرر شد در جلسه مشترکی با کمیته آموزش عالی مجلس با رییس و معاونان دانشگاه فنی و حرفه ای درباره رویکردهای این دانشگاه جلسه ای مجزا برگزار شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: با توجه به نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کمیته ای مشترک برای بررسی راه های اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب میان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با این وزارتخانه استقبال کرد.

سیام**9103**1449
کد N207996

وبگردی