آفتاب

کمیته نظارت بر سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اصل90تشکیل می شود

کمیته نظارت بر سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اصل90تشکیل می شود

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ در اولویت کاری این کمیسیون در سال جدید قرار دارد، گفت: کمیته ای برای نظارت بر اجرای اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اصل 90 تشکیل می شود.

«داوود محمدی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، با تشریح جلسه روز یکشنبه هیات رییسه کمیسیون اصل 90 افزود: در جلسه امروز مقرر شد که اولویت های کاری کمیسیون برای سال 93 مشخص شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، مسایل فرهنگی و اقتصادی به عنوان دو اولویت مهم در این جلسه مطرح شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: مقرر شد برای نظارت بر اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی ازسوی مقام معظم رهبری کارگروهی در کمیسیون اصل 90 تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس مصوب کرد کمیته های شش گانه این کمیسیون، گزارش هایی که قابلیت قرائت در صحن مجلس را دارند، به هیات رئیسه کمیسیون ارایه دهند تا پس از بررسی و تصویب این گزارش ها جهت قرائت در جلسه علنی، تقدیم ریاست مجلس شود.

سیام**9103**1449
کد N207927

وبگردی