آفتاب

پدر یکی از مرزبانان آزاد شده: از تلاش مسئولان سپاسگزارم اما کاش ما را در هیاهوی شایعات رها نمی‌کردند

پدر یکی از مرزبانان آزاد شده: از تلاش مسئولان سپاسگزارم اما کاش ما را در هیاهوی شایعات رها نمی‌کردند

مهر نوشت:

پدر جمشید تیموری یکی از مرزبانان آزاد شده با اشاره به اینکه پیگیری مسئولان در آزادی فرزندم تاثیرگذار بود، گفت: در حال حاضر دوست دارم هر چه سریع‌تر پسرم را در آغوش بگیرم.

غلامعلی تیموری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با خبر آزاد شدن پسرم در پوست خود نمی‌گنجم و انگار خداوند او را دوباره به ما هدیه کرده است؛ البته در این مسیر مسئولان نیز تلاش‌های مجدانه‌ای را انجام دادند و از آن‌ها سپاسگزارم.

وی ادامه داد: دیروز ساعت ۵ بعدازظهر جمشید با منزل ما تماس گرفت و حالش خوب بود و امیدوارم هر چه سریعتر به مشهد وارد شود تا او را از نزدیک در آغوش بگیرم.

وی تاکید کرد: روزی که خبر آزادی پسرم را شنیدم می‌دانستم این خبر قطعی است زیرا بازگشت او را از خدا خواسته بودم و می‌دانستم دعای پدر در حق پسر می‌گیرد.

پدر مرزبان آزاد شده مشهدی تصریح کرد: روزی که جمشید توسط گروهک تروریستی جیش العدل گروگان گرفته شد کسی به ما اطلاعی نداد و این قضیه مرا قدری دلگیر کرده است البته بعد از چند روز یکی از هم خدمتی‌های پسرم این خبر را به ما گفت.

وی یادآور شد: در مدتی که پسرم گروگان گرفته شده بود استاندار به دیدار ما آمد و جویای حالمان شد و قول داد که هر چه سریعتر جمشید به خانه باز می‌گردد.

تیموری با اعلام اینکه طی روزهایی که جمشید به اسارت گرفته شده بود هیچ تماسی با ما گرفته نشد، عنوان کرد: انتظار داشتیم در طول این مدت مسئولان خبری از وضعیت واقعی پسرمان به ما می‌دادند و خانواده‌های سربازان گروگان گرفته شده را در هیاهوی شایعات رها نمی‌ساختند.

وی با اشاره به زمان برگشت جمشید به مشهد گفت: هنوز مشخص نیست چه زمانی او به مشهد باز می گردد و هیچ خبری در این زمینه به اطلاع ما نرسیده است.

 

45503

کد N207865

وبگردی